Last van stress? Slaapproblemen? Een verkeerde leefstijl? Relatieproblemen? Onbegrepen lichamelijke klachten?
Onbegrepen lichamelijke klachten? Een verkeerde leefstijl? Last van stress? Slaapproblemen? Relatieproblemen?
Een helpende hand nodig?
Leren ontspannen?

praktijkinformatie

Home     praktijkinformatie
OVER DE PRAKTIJK

De praktijk is een gespecialiseerde praktijk voor haptotherapie en psychosomatische fysiotherapie. De praktijk is gelegen aan de Dorpsstraat 995D in Assendelft. De praktijk is ruim en licht en heeft een oppervlakte van ongeveer 60 vierkante meter.

De praktijk is aangesloten bij de beroepsvereniging voor fysiotherapeuten, de KNGF en de NFP, en is ingeschreven in het kwaliteitsregister van de vereniging.
De praktijk is aangesloten bij de beroepsvereniging voor haptotherapeuten, de VVH, en voldoet aan de door haar gestelde eisen. Alleen haptotherapeuten die voldoen alle eisen van de beroepsvereniging mogen zich GZ-haptotherapeut noemen. ( Klik op de afbeelding om deze te vergroten ).



Hieronder vindt u alle relevante registratienummers en agb- codes.

Haptotherapie
AGB-zorgverlenerscode GZ-haptotherapeut 90034274
AGB-praktijkcode haptotherapie 901352
Lid V.V.H. reg.nr. 455A
K.v.K.: 34339922

Psychosomatische fysiotherapie
AGB-zorgverlenerscode 04081714
AGB-praktijkcode 04047435
Lid K.N.G.F., lid N.F.P.
K.v.K.: 34339922
BIG reg.nr. 29033706704
Praktijkregels
Om misverstanden te voorkomen is het prettig om de regels die binnen de praktijk gehanteerd worden te kennen. Daarom heb ik ze voor u op een rij gezet:

  • Tijdens de behandeling wordt er geen telefoon opgenomen, omdat dit storend werkt. U als patiënt bent dan altijd zeker van de aandacht die nodig is. Belt u zelf dan kunt u als u dat wenst altijd een boodschap inspreken. U wordt dan zo spoedig mogelijk terug gebeld;
  • Omdat er voor u tijd gereserveerd is, moet er minstens 24 uur van te voren worden afgezegd ( op een werkdag voorafgaande aan de behandeling ), anders worden de kosten in rekening gebracht. ( Dit geldt ook in overmachtsituaties zoals autopech, vertragingen van het openbaar vervoer, files, overwerk, ziekte etc. );
  • U wordt vriendelijk verzocht een eigen badlaken mee te nemen;
  • U bent zelf verantwoordelijk voor het nagaan of uw verzekeraar de behandeling ( nog ) vergoedt.
Klachtenregeling
Ondanks alle inzet kan het toch voorkomen dat u een klacht heeft over welk aspect, verbonden aan uw bezoek aan mijn praktijk, dan ook. Graag zou ik dat van u horen. Ten eerste omdat ik vind dat u ‘gehoord dient te worden’ en ten tweede omdat ik hierdoor in staat ben verbeteringen te realiseren.

Mocht dit voor u onvoldoende bevredigend zijn en gaat het om een (psychosomatisch) fysiotherapeutische behandeling, dan kunt u ook gebruik maken van de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie. U vindt hierover informatie in de folder in de wachtkamer. Meer informatie vindt u op www.fysiotherapie.nl.

Gaat uw klacht over een hapotherapeutische behandeling en wenst u een klacht in te dienen, dan kunt u dit doen bij de beroepsvereniging VVH. Informatie vindt u op www.haptotherapeuten-vvh.nl.

Links
Privacy verklaring
Praktijk Groen hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Onder aan de pagina vindt u heldere en transparante informatie over hoe wij in de praktijk omgaan met uw persoonsgegevens. Praktijk Groen houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet-en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming.